Dört Yaprak Clinic

Önce sağlık diyerek çıktığımız bu yolda her zaman kalite, güvenirlilik ve tamamıyla hasta memnuniyeti olmasına önem veriyoruz. Dört Yaprak Diş’te önceliğimiz sizsiniz.

Dört Yaprak Clinic

Neden Türkiye?

Türkiye sağlık sektöründe sahip olduğu uygun koşullar ve güvenilir hizmetlerle sizi bekliyor. Durum şu ki sağlık maliyetleri tüm dünyada artık önemli bir gider kalemi haline geldi.

Tecrübeli ve başarılı doktorlardan etkili sağlık hizmetleri almak isteyen insanlar, yaşadıkları ülkedekinden çok daha uygun maliyetleri ve birçok kolaylığı bir arada sunabilmesi sebebiyle, sağlık hizmetlerinde Türkiye’yi tercih ediyor.

Hekim

Hasta

Yıl Deneyim

Tedavi Sürecimiz

Tedaviniz için doktorunuzla ön görüşme.

Konaklama ve ulaşım planlaması.

Havalimanından otelinize VIP Ulaşım.

Tedavinizi, sürecinize göre planlama işlemleri.

Dinlendikten sonra tedaviniz için doktorunuzla görüşme.

İstanbul’un eşsiz güzelliğinin tadını çıkarma safhası.

Tedavilerinizin sonunda havalimanına tekrar VIP araçlar uğurlama.

Ülkenize döndükten sonra durumunuzu takip etmeye devam ediş ve sağlıklı bir şekilde hayata devam etme.

Sizi rahat ve mutlu tutmak için elimizden geleni yapıyoruz!

İletişime Geç

Önce & Sonra

Dört Yaprak Diş güvencesiyle gülüşünüz öncesinden çok daha farklı olacak!

Sıkça Sorulan Sorular

Dişeti kanaması, dişeti iltihabının en önemli göstergesidir. Mutlaka bir diş hekimine başvurulmalıdır.

Dişeti iltihabının şiddetine göre diş hekimi tarafından uygulanacak olan tedavinin ardından, hekiminizin önerisi doğrultusunda macun ve gargara kullanabilirsiniz. Ancak, tek başına bu ürünler dişeti kanamasını önlemez.

Cerrahi operasyonun yapıldığı gün dikişli bölgelere dikkat ederek diş fırçalanmalıdır.

Cerrahi sonrası anestezinin etkisi geçtikten sonra yemek yenilebilir. Bu süre yaklaşık 2-3 saattir.

İmplant malzemeleri ile ilgili rapor edilmiş hiçbir yan etki veya hastalık yoktur. İmplant kesinlikle kanser sebebi değildir.