ÖNCE SAĞLIK

Önce sağlık diyerek çıktığımız bu yolda her zaman kalite, güvenirlilik ve tamamıyla hasta memnuniyeti olmasına önem veriyoruz. Dört Yaprak Klinik’te önceliğimiz sizsiniz.

İletişime Geç

Tedavilerimiz

Hakkımızda

Dört Yaprak Clinic

Dört Yaprak Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği uzman doktor kadrosu ile kurulduğu günden itibaren yüzlerce hastaya sağlıklı gülüşler katmıştır. Önce sağlık diyerek çıktığımız bu yolda her zaman kalite, güvenirlilik ve tamamıyla hasta memnuniyeti olmasına önem veriyoruz.

Dünyanın birçok yerinden gelen hastalarımızı tecrübeli ve güçlü bilgi birikimlerine sahip uzman doktor kadromuzla buluşturuyoruz. Türkiye’nin Dental alanda en başarılı kliniklerinden biri olma yolunda ilerleyen Dört Yaprak Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği sunduğu ayrıcalıklar ile tedavinizin her aşamasında sizlerin yanında.

Hakkımızda
    Dental Turizm

NedenTürkiye?

Türkiye’de sağlık turizmi, son yıllarda hızla yükselişe geçmiştir. Sağlık turizmi alanında küresel anlamda önemli bir konuma sahip olan Türkiye, başta İstanbul olmak üzere yerli ve yabancı ziyaretçilerin uğrak noktalarından biridir.

Türkiye’nin sağlık turizmi acısından tercih edilme nedenleri hem medikal, hem termal, hem de geriatri ve engelli turizmi başlıkları altında kapsamlı hizmet sunmasıdır.

Dental Turizm

Önce & Sonra

Dört Yaprak Diş güvencesiyle gülüşünüz öncesinden çok daha farklı olacak!

Sıkça Sorulan Sorular

Dişeti kanaması, dişeti iltihabının en önemli göstergesidir. Mutlaka bir diş hekimine başvurulmalıdır.

Dişeti iltihabının şiddetine göre diş hekimi tarafından uygulanacak olan tedavinin ardından, hekiminizin önerisi doğrultusunda macun ve gargara kullanabilirsiniz. Ancak, tek başına bu ürünler dişeti kanamasını önlemez.

Cerrahi operasyonun yapıldığı gün dikişli bölgelere dikkat ederek diş fırçalanmalıdır.

Cerrahi sonrası anestezinin etkisi geçtikten sonra yemek yenilebilir. Bu süre yaklaşık 2-3 saattir.

İmplant malzemeleri ile ilgili rapor edilmiş hiçbir yan etki veya hastalık yoktur. İmplant kesinlikle kanser sebebi değildir.

Mutlu Hastalar

Hastalarımızın kliniğimizden mutlu ve memnun ayrılmaları önceliğimizdir. Bizi hastalarımızdan tanıyabilmeniz ve rahat bir şekilde ziyaret edebilmeniz için hastalarımızın memnuniyet verici yorumlarına yer vermek istedik.

Yorumlar